NIEUWS !!!!! 


En 2014, une nouvelle commission paritaire 341 a vu le jour pour les services bancaires et d'investissement. Cette jeune CP a conclu fin 2015 un certain nombre de conventions collectives de travail.

Quel en est l'impact pour votre entreprise ? Prenez connaissance du contenu et des points essentiels de cet accord au cours du webinar consacré à ce secteur,organisé par Securex, lundi 25 janvier (12h-13h).

Les thèmes suivants seront notamment examinés :

• Quel est le salaire à payer dans le secteur de la CP 341 ?

• Mes travailleurs ont-ils droit à une prime de fin d'année ?

• Quelle est la durée de travail ordinaire ?

• Les Bank Holidays doivent-ils être accordés ?


Ces questions et bien d'autres seront abordées au cours de notre webinar ! Ne le manquez pas !

Inscrivez-vous gratuitement en utilisant le lien ci-dessous




Webinar CP 341 :   http://securex.force.com/Academy/AcademyDetailView?sessieId=a0Hw000000gS1Iz&lang=FR






Beste,


EFIB sloot een partnershipovereenkomst met Securex. Uiteraard biedt dit heel wat voordelen voor u. Een van de voordelen die we nu onder de loep nemen is het sociaal secretariaat.



Het prijskaartje bij Securex  bedraagt:  21€ (index 122) per werknemer X 12 op jaarbasis comfoHRtarief (geen aparte kost voor berekening vakantiegeld of eindejaarspremie ) en 60€ opstartkost voor HRonline5 . (*met crosselling aansluiting Kinderbijslag en externe dienst voor Preventie & Bescherming op het werk)


Wanneer er in januari al meer dan 150 hoofden zouden aangesloten zijn,daalt dit tarief naar 14€ (index 122)  (uitgebreide info zie p 13 in voorstel)



Op 30 juni wordt het contract met uw huidig sociaal secretariaat automatisch en stilzwijgend verlengd. Maar beantwoordt de dienstverlening van uw sociaal secretariaat nog wel aan uw actuele verwachtingen? En bieden ze u een softwarepakket waarmee u al uw HR-processen kan automatiseren en optimaliseren?


Securex gaat verder dan traditionele sociale secretariaten. Wij volgen de trends binnen HR op de voet en integreren ze maximaal in onze diensten en producten.

5 concrete redenen om voor Securex te kiezen:


HRonline, een krachtige modulaire online tool die alle aspecten van HR kan integreren: personeel- en loonbeheer, ess/mss, talentmanagement, HR-rapportering, tijdsregistratie …


Ondersteuning bij de uitbouw van een modern en daadkrachtig HR-beleid


Professionele HR consulting, coaching én training


Advies omtrent de duurzame inzetbaarheid van uw mensen


En uiteraard: een vlotte en correcte loonberekening


Geïnteresseerd in een duurzaam partnership met Securex?


Zeg alvast tegen 30 juni 2016 het contract op met uw huidig sociaal secretariaat en maak vrijblijvend een afspraak met Securex



Wenst u liever zelf een afspraak te maken?

Contacteer dan uw Partnership manager:

Sonja Van Roy

sonja.van.roy@securex.be

0477/51.46.66



SAMENWERKINGOVEREENKOMST


FICHE